fredag den 21. maj 2010

Tipping i Blackjack

De fleste bøger om Blackjack nævne en lille smule om deponering. Forskellige forfattere har forskellige meninger om deponering og hvor ofte og hvor meget spids forhandleren, hvis du vinder og har en god løbe af luck.Obviously, bør du aldrig tip forhandleren, når du taber. Alligevel har jeg set mange spillere gøre lige netop det, tilsyneladende, at tro, at det kan få indflydelse, hvordan dealeren kortene. Selvfølgelig, hvis forhandleren har ændret strømmen af kortene er baseret på, om du tip eller ej dette ville blive betragtet snyd. Når en spiller vinder han eller hun har det godt og have det sjovt, og de ønsker at kunne tage del i det sjove ved at have forhandleren kan lide dem, så de kan over tip.A spiller nødt til at huske på, at den vindende streak i sidste ende vil ende. Når det sker forhandleren vil ikke fortælle dig, når du taber. Jeg har set, typisk små indsatser spillere gør en indsats for forhandleren på næsten hver hånd, der spilles. Jeg har engang set en $ 2 spilleren, også satse $ 2 for forhandleren. Så hvis han vinder hånden bryder han selv. Jeg kan ikke se, hvad deres punkt er, medmindre det er at have forhandleren kan lide dem. Nogle korttællere tror det vil give dem nogle dækker, hvis de tip, og dette kan være rigtigt en gang imellem, men normalt ikke. Et tip vil højst sandsynligt ikke få dig noget til gengæld hos forhandleren. Han vil ikke beskæftige sig dybere ind i cockpittet til dig.
Hvis huset har mistanke om at du er en korttæller de vil fortælle forhandleren til at shuffle før, om du er deponering eller ej. Mit råd er aldrig at tip medmindre du får noget til gengæld fra forhandleren, og det er normalt, aldrig. Lejlighedsvis det sker. Jeg har engang signalerede til et hit, men den dame forhandleren havde kontrolleret hendes hul og fortalte mig, at jeg ikke ønskede at ramme denne hånd. Hun vendte i løbet af en lille kort i hullet og hurtigt busted hendes hånd. Hun fik en hyggelig aflæsse på min næste hånd. Så mit råd, efter at have spillet 34 år er, at de aldrig tip, hvis du får noget til gengæld. Der er virkelig ingen grund til at gøre det. Hvis du vinder nogle forhandlere vil gøre hints og kan endda gøre uhøflig comments.If du ikke kan lide, hvordan du bliver behandlet simpelthen stå op og gå til en anden tabel. Der er masser af dem. Nogle gange, når jeg har haft en dejlig sejr, og jeg står op til at forlade forhandleren kan sige noget som tak for spillene i en spydig måde. Jeg vil blot smile og sige tak Blackjack Spil. Smiles koster ikke mig nogen penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar